06 January 2012

Subway Carrefour Puchong

hello blog,
hoorey heaven
eh rumahku dekat ngan segala mak nenek tmpt mkn
especially kfc,mcD,pizza hut,dominos,subway,tutti fruity
huhuhu.
eh tapi encik adam tak suka pun semua2 tu
ok jom citer pasal subway carrefour puchong utama
eh asyik je la kan ke carrefour,aterr tesco dianak tirikan
giant lagi la dah lama tak g
ok subway sangat sedap ye!
makan sorang je kalau yang 6 inci tu.heee
nak tahu tak,masa aku beli subway ni,
encik adam beli char kuew teow kat Penang Favourites kat carrefour tu
sorang mkn sandwich sorang mkn kuew teow,mmg tekak lain2 sungguh.haha

haziq main lari2@subway

dua-dua pun main lari2
*buat macam rumah sendiri.sabar je la

owh aku kalau dah tapau mknn tak de nya nak amik gambar bagai
kalau ingat amik la
tapi selalu pun terus ngap je.huhu.
btw i luv subway!



nota kaki:bila nak bertutti fruity ni encik adam?

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook