XM

12 Januari 2012

Koleksi Happy Meal Toys 2011

hello blog,
eh nak tahu tak aku ni hobi ialah mengumpul
kumpul ape2 la,especially majalah
dulu kumpul kasut la,tudung la,baju la,bf la,kad top up la
sebenarnay tak de hobi sgt pun,just kumpul gitu2 je
tak de la macam pengumpul koleksi yang beria2 tu sampai ada bilik khas simpan koleksi diorang
owh sekarang aku suka beli barang2 anak2 aku
dah penuh umah ngan barang diorang,mainan la,buku la
mainan semua jenis ada,tak la semua
tapi kebanyakkannya ada
eh ntahla ,dulu2 kalau tgk kedai kasut rasa nak berenti n beli sepasang dua
tapi sekarang lalu kedai kasut tak de nafsu.wah wah
kalau kedai mainan tak payah lalu,terus masuk je.heee
eh ape aku ni,sebenarnya entry ni nak letak gambar mainan happy meal diorang
tak de la aku nak letak semua gambar mainan anak aku yang bersepah tak tahu nak kemas macam mana tu
aku ni tak de selalu beli happy meal
kadang2 je


yang kete kuning tu tak ingat tahun 2010 ke 2011
yang lain mmg 2011 la

lapan je

tambahan humpy dumpy

jadi 10 la

humpy dumpy sat on the wall

eh humpy dumpy tu mcm mana ntah nak main dia
kat instruction tak faham,google n cari video kat youtube
diorang kate McD Humpy Dumpy Faulty
macam mainan ni rosak la
apa daa McD ni bagi mainan tak best
nasib baik la adik aku kate humpy dumpy tu comel
simpan la jugak.huhu
yang paling aku suka smurt kot
yang paling anak2 aku suka tak tahu
sebab diorang main semua,
eh mungkin 2012 ni berkurang kot beli happy meal
sebab takut tak berbaloi dapat mainan tak best.haha


nota kaki:Chicky Meal KFC  ada 2,Kiddy Meal Marrybrown pun 2 je

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook