21 March 2011

$Pasar Malam Puchong Utama

hello blog,
mari bercerita pasal pasar malam
pasar malam puchong utama diadakan setiap hari selasa
berdekatan dengan carefour puchong utama


~gambar carefour puchong dari pasar malam~

juga berdekatan dengan kedai baru juara gadis melayu 3 rina salleh
owh aku dah pergi kedai rina salleh tu tapi tak sempat nak amik gambar
lepas tu ada tu nak pergi lagi tapi hujan la pulak
so nanti2 baru kita cerita pasal kedai rina salleh ye
pasar malam puchong utama ni lebih best dari pasar malam puchong prima yang setiap hari sabtu tu
tapi pasar ni lebih kecil dari pasar malam puchong indah yang hari isnin
emm..ok jom tengok gambar

~JFC~

JFC=Jai's Fried Chicken tu ramai orang nak beli,antara gerai yang menjadi tumpuan,seketul ayam rm5.owh aku tak beli sbb aku suka kfc.huhu.aku amik gambar je.lalala


~lain2 gerai~

ada biskut/keropok pelbagai perisa/bentuk dijual dengan harga 3 bungkus rm5.ok la kot sebab banyak pilihan.ish jersi malaysia tuk budak kecik pun ada.sepasang rm15.


~aksi hazeera~


sekian cerita,


nota kaki:ada jual baju lawa

1 comment:

Anonymous said...

You completed some good points there. I did a search on the theme and found the majority of persons will have the same opinion with your blog.

Related Posts with Thumbnails

Photobook