14 March 2011

$bosan

hello blog,
huhuhu
bosan
monday blues.kehkehkeh
padahal aku boleh je buat monday as sunday.lalalala
emm...bosan dengan entry2 blog aku neh boleh.haha
asik2 cerita yang sama
ok.tak kan nak cerita kontroversi pulak.huhu
entry mengata2 adalah tidak elok,buat tambah dosa jek
entry artis2 ni bukan majalah mangga
entry petua2 kecantikan ni bukan majalah rapi,haha
ok biarlah bosan pun bosan la
asalkan entry2 ku adalah dari penulisan sendiri
saje2 menaip pasal anak2,nnt dah besar boleh diorang baca
kalau tulis ape2 kat cni boleh rujuk jugak di masa akan datang.haha
so aku akan terus jugak menaip entry yang bosan ops yang biasa
sebab inilah kehidupanku yang biasa
owh...




nota kaki:gambar lum transfer daa...

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook