24 March 2011

$terbalik daa

hello blog,
haziq yang masih mem'botol' walaupun dah 2 tahun 8 bulan.huhuhu
hazeera tiada botol
B mamanya jugak pilihan hatinyer..
tapi kalau abang dapat botol dia nak jugak..bagi dia cawan sedut la..
so dah terbalik
abang minum pakai botol,adik minum pakai cawan sedut daaa
"ok haziq hazeera pandang kamera mama nak amik gambar kamu berdua ni.."
(naseb baik dua-dua mood ok ikut arahan..huhu)

~haiiiiii~

emm bila la haziq ni nak berenti botol
semalam try dari petang kul 4 tak bagi sampai malam je bertahan..
kul 7 dah bagi botol semula
haha.ater da bising nak botol jek.huhu
pagi tadi tak bagi botol sampai kul 3ptg..kira ok la ek
slow2 la.mula2 kena kurangkan minum pakai botol dulu lepas tu baru stop
kalau encik adam tu suh stop terus.aceceh cakap senang
aku yang ngadap haziq hari2 nak layan kerenah dia cik abang oi
ape2 pun jangan nak paksa2 anak ye
sila take note papa haziq
sekian,


nota kaki:minm botol banyak kali sehari haziq tu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook