XM

12 Mac 2011

$dah 5 tahun...

hello blog,
aku yang suka terpengaruh iklan
kfc keluarkan produk baru je nak cuba
ikan la ,sotong la,udang la...
emmm tapi ayam kfc hot n spicy n original jugak yang sedap
yang tambahan2 baru2 tu ...biasa je.huhu
ok ni bukan nak cerita pasal kfc
tapi pasal sarapan mcD
huhuhu..
seingat aku la last makan mcD breakfast adalah masa cuti tahun 3 nak naik tahun 4...dalam awal 2006 la kot..
lepas tu tak de beli sarapn mcD..kalau beli mcD pagi2 pun beli set biasa je.ye seingat aku sepanjang kawen ngan encik adam ada dua kali beli mcD di awal pagi,tapi bukan beli set sarapan
so bila iklan mcD berleluasa di tv dan suratkhabar...
cakap je la.."dah 5 tahun tak makan sarapan McD..."
huhuhu


~yeay~

eh dulu pun sama je set nya
cuma sekarang dah ade kotak cantik tu..huhu
emm airnya dia tak bagi creamer pun...sebab take away boleh la letak creamer kat umah.huhu
eh tapi best la sarapannya!aku suka
pancake tu sedap.yela nak wat sendiri takut tak jadi.macam leceh je nak wat pancake tu.aku tak reti daa..huhu.haziq n hazeera suka telur tu.ntah ape ntah namenye omellette?betul ke ejaan tu.macam salah je.hentam je la labu..



nota kaki:cuba tengok iklannya di tv,beria tu.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook