30 March 2011

$Poster ABC

hello blog,
yeay dah beli poster abc haziq
aceceh dulu kecik2 aku suka tampal2 bilik sendiri dengan macam2
gambar la,nota la,ape2 la
yang aku rasa menarik masa kecik2 tu la
sekarang adik aku yang bongsu tu pun sama
so skrg hobi kecik2 dtg semula
tapi kita tampal untuk anak2 pula.huhuhu
jom beli poster kat mydin
aceceh encik adam suh beli kat bangunan hijau puchong perdana je
tapi aku nak g mydin gak,ala bukan jauh sangat usj tu,kalau tak jem 15-20minit dah sampai.huhu
peh rambang mata nak pilih yang mana satu
dan balik2 mama kenalah tampal sorang2.ater haziq n hazeera lum tahu menolong dong

~kawasan permainan mereka~

peh ada anak ni asik nak beli barang anak2 je
buku la ,poster la,itu la ini la
ok jom tunjuk anak patung mereka pula..

~princess for hazeera n lion for haziq~

owh aku nak beli patung sponge bob tapi tak jumpa pun.kat melaka jalan nak masuk highway alor gajah tu adelah,tapi cam mahal je.emm..maybe kat uptown ade,tapi susah la pulak nak bawa dua budak kecik jalan kat uptown.oh tidak.
emm tadi tambah lagi bear n teddy untuk mereka tapi lum amik gambar la

~koleksi kereta murah2~


tu pun aku nak beli meja n kerusi kecik untuk mereka tapi lum diapprove oleh encik adam la
yela takut beli diorang buat panjat pulak
so hold dulu,meja skrg ni pelbagai guna
*belajar abc
*colour-meng'colour'
*susun kereta mainan
*susun mainan2 lain
*panjat2
lagi2 si hazeera tu suka betul memanjat..adoi



nota kaki:tukang kemas hari2--->aku!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook