10 March 2011

$perlu ke pencuci wanita?

hello blog,
hari ni nak tulis pasal pencuci wanita
huhuhu.entry sedikit sulit.haha
dulu2 pencuci wanita ni tak banyak
kalau ade pun kena beli yang order pakai katalog macam von ke
sekarang ni dah banyak dan macam2
berlambak2 kat pasaraya
ok aku tulis berdasarkan apa yang aku tahu je,tak tahulah fakta ke auta
aku pernah dengar orang kate tak boleh pakai pencuci wanita ni hari2
pakai masa period je
ade jugak orang kate pencuci wanita ni tak pakai pun tak pe tak perlu pun
so aku ikut tengah2...pakai tapi tak pakai hari2
aku pernah baca kat pama dia kate tak salah kalau nak pakai dan tak salah jugak kalau tak pakai
so terpulang la kepada masing2 ye
aku pernah pakai avon dulu2,pas tu safi,syurah (ke?)pun pernah(ala yang produk indon pakai model rossa tu),pas tu ape ntah lupa nama dia,intimate kot.ade jugak aku beli kat guardian ke watson tu best jugak,botol warna hijau/biru tu
dan aku yang suka terpengaruh iklan ni sekarang pakai putri binary
hahaha.*suka beli yang ade ikan kat suratkhabar atau tv*gedix

bila dah bukak kotak dan pakai baru tahu ia perisa strawbery
haha.best jugak eh.owh tapi kalau ni abis pun aku nk beli yang lain
kita cuba jenama lain yang diiklankan
huhuhu,ye sekian,




nota kaki:hazeera atas riba ni

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook