30 March 2011

$Kupon percuma McD

helo blog,
hari ni 30mac,ada lagi 2 hari untuk redeem kupon mcd dari 4pg-11pg
aceceh..dalam kete encik adam ada 2 lagi,aku suh redeem tadi tapi pagi tadi dah banyak makanan so lum guna lagi dua
aku print 4,dua dah guna ahad lepas
g kul 6 sbb kul 8 ade kelas.huhu
wah semangat..ingat nak g berdua je ngan encik adam,anak2 duk la umah tdo,lagipun ade adik aku kat umah
so leh la tinggalkan anak2 kat umah sekejap..6 pagi kan..
sekali baru bukak pintu dua-dua bangun!
ayoyo diorang mahu ikut g mcd pagi2 daaa
ingatkan kitorang la awal g mcd puchong permai tu,10 minit dari umah aku
sekali ramai je orang..cha ya nun alif pun ada ramai
ade tu makan kat situ b4 balik redeem lagi satu..

~print jangan tak print~

~sempat haziq main di pagi buta~

~satu aku redeem,satu encik adam redeem,so ada 4~

~4 for aku,encik adam,haziq n hazeera,adik aku~

~balik2 baru kul 6.40pg~


eh pagi ni leh la kalau nak redeem lagi satu kan..
huhu
sekian,



nota kaki:belanja RM5+ baru redeem kupon ye

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook