XM

17 Mac 2011

$facebook lembab,botol bpa free dan sms berantai

hello blog,
selamat hari khamis..
anak2 ku akan bangun seawal aku bangun dan selambat aku bangun.huh
ayoyo.aku ni sebenarnya suka aku bangun awal tapi diorang tido lagi
masalahnya tak boleh dong,aku rase diorang leh bau aku yang wangi ni.huhu
lagi2 si hazeera ni.huhu
opss harini nak membebel pasal facebook yang lembab..ayoyo adekah kerana tsunami di jepun?huhu
ada orang tulis kat fb, TM(telekom) kate ade network problem yang hubungkan network malaysia dan us dengan hong kong
ntah la aku pun tak tahu betul ke tidak.tapi fb aku mmg la lembab la.huhu.ayoyo
ok facebbok aku kegunaan utama adalah bermain fb kemudian fb cara laki ku connect ngan cikgu kursus dia.emm..kegunaan ke3..window shoppoing.huhu.aku banyak like and add fren orang2 jual barang ni..tapi tak beli pun.opss kadang2 terbeli.huhu.kemudian berhubung ngan kawan2 dan sedara mara.emm tu je la kegunaan akaun fb aku.huhu
eh tapi kan semalam aku tengok laki aku tengok gambar kawan aku daa.ish jeles aku.hoho.aku memang kuat jeles.haha.eleh dah bagitau laki aku pun.yela dia tengok sebab ada kat wall.tapi aku tetap kena jaga dan monitor laki aku tu.haha.ok aku queen control.haha.opss.yela laki kita kena jaga elok2,kang kalau tak jaga dia ade pompuan lain kita juga disalahkan sebab tak tahu jaga suami.huhu.ape2 pun doakan kebahgiaan keluarga masing2 ye.
ok walaupun fb lembab tapi main farmville tetap main.haha.semoga lepas ni fb jangan la lembab lagi ok.TM sila baiki network servis,huhu.
botol bpa free..huhu..si haziq pakai botol biasa yang tak de tulis bpa free,sebab aku selalu jumpa botol puting besar yang bpa free tapi haziq biasa botol puting kecik.lagipun dulu2 aku kan ngeng bukan kisah pun haziq pakai botol ape.huhu.tahu pasal botol bpa free pun masa survey nak beli storage botol hazeera,tu pun aku tak beli botol bpa free utk haziq.lagipun kalau cakap ngan encik adam pasal botol bpa free ni mesti dia wat dek je kan(aku rasa la)..TAPI..selepas ada berita pasal pengharaman botol ada bpa oleh kerajaan..barulah enck adam take note.haha.laki ku tu obses berita.dari pagi sampai malam ngadap tv-->berita,ngadap laptop-->berita,ngadap suratkhabar-->berita.huhu.aku pun pelik.kan berita tu sama je..haha..sekali cukup la berita cik abang oi.ok lepas berita pengharaman tu terus dia suruh buang semua botol haziq.haha.tunjuk la kat haziq.haziq tanya kenapa..kenala kau jawab ape yang patut..sekarang haziq pakai botol Avent hazeera.bpa free,hazeera kan tak pakai botol.next week shooping bolehlah beli botol bpa free untuk haziq.opss haziq ni dah 2 tahun 8 bulan daaa..beli 1-2 botol je yek..bila la nak berenti botol anakku..
ayoyo panjangnye aku taip.bosan je nak baca.haha.nanti aku nak snap gambar botol bpa free dan letak satu entry la.owh hasih peng'google'an aku ada botol bpa free puting kecik ok.huhu.ok cerita last ialah sms berantai pasal kesan letupan loji nuklear di jepun yang akan menyebabkan hujan asid di malaysia..kat mhi dua hari lepas diorang telefon pakar(tak ingat pakar ape),pakar tu kata sms itu tidak betul.malaysia masih selamat.doa2 la untuk keselamatan malaysia.juga janganla percaya kabar angin yang ntah ape2..
kesimpulan entry ni:fb lembab tapi tetap main farmville,next week beli botol bpa free,jangan percaya kabar angin yang tak tahu datang dari mana..
sekian bebelan pagi,



nota kaki:entry tiada gambar,hehe

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook