25 March 2011

$aiskrim kegemaranku

hello blog,
adakah aiskrim menggemukkan?
huhuhu/walau ape pun jawapannye aku tetap suka aiskrim daaa
huhuhu.owh aiskrim yang aku suka sekarang ialah mini cornetto.emmm yummm yummm
satu kotak ada 12 tapi kena la bahagi 3 ngan haziq n hazeera.haha
dalam masa 2 hari je abis.lalala
kalau makn cornetto biasa kejap je dh abis..emm..ape2 aiskrim pun ngap
tapi kalu cornetto nk perisa coklat je la,kalau perisa strawberi cam tak best je
oh kalau encik adam nak belikan anak2 aiskrim dia akan beli 3 ok
sebab mak budak pun nak jugak.haha
dulu haziq makan aiskrim comot sekarang dah tak
tapi hazeera yang comot pulak..
mari kita saksikan...
tapi ni gambar makn aiskrim mangkuk bukan makan cornetto mini yek

~dua2 muka serius.haha~

~seperti biasa mama snap sekadarnye,nak masak daa~


bilalah aku ni nak berenti dari menyukai aiskrim?
huhuhu,


nota kaki:mak suka,anak2 ikut.hehehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook