27 March 2011

$mendidik anak

hello blog,
mendidik anak..
bukanlah sesuatu yang mudah
yela kalau tengok macam senang je.tengok..
kalau merasainya baru tahu...huhu
MENDIDIK ok..bukan jaga bagi makan tido cebok berak kencing je
mendidik ni merangkumi semua.aceceh tak perlu la aku nak terangkan kat sini
sebab ni bukan artikel majalah pa ma.hehe
ok jom cite satu situasi ni,hazeera sekarang suka main basikal
tahu panjat basikal sendiri.si haziq ni bila adik dia tak main basikal dia tak main pulak
bila adik dia nak main dia sibuk jugak
so kena la main sama2....
"main jangan gaduh2 tau"
"adik beradik tak boleh gaduh2"
(walaupun dulu kecik2 mama ada gaduh2 ngan adik2,tu cite mama kecik2,jangan bagitau haziq.huhu)

~naik basikal~

ape2 pun haziq jangan la buli hazeera yek
tolonglah dengar kate mama
kalau tak mama tension.huhu




nota kaki:kalau tak mama jadi tarzan daaaa

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook