04 March 2011

$mari mengaji

hello diary,
aku dah mula perkenalkan haziq mengaji sejak dia setahun lebih lagi
perkenal kan je..
awal2 tu dia buat 'dek' aje
aku la sorang2 baca alif baa taa
lama2 dia nak ikut
tapi...
dia nak mengaji ikut mood
dia tak suka aku arah2 dia mengaji
kalau dia volunteer tibe2 panjat rak amik muqadam dan rehal sendiri tu dia suka la
kadang2 tu kalau adik aku datang umah,dia nak mak ndak dia ajar dia ngaji la pulak.saje je
so tak de la si haziq ni mengaji hari2
tapi before tido aku selalu ajar alif ba ta,satu dua tiga,abc la
si hazeera sejak dah besar skit ni pun nak le ikut apa yang abang dia buat
so masa diorang ngaji tak de la sibuk nak amik gambar
sebab nak concentrate ajar diorang kan
so ada satu hari ni aku rajin amik la gambar sekali buat kenangan...

~serius muka~

~paling penting:diorang nak pegang lidi penunjuk sendiri~

sekian,


nota kaki:melentur buluh...

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook