09 March 2011

$mama tak tanam pokok ke?

hello blog,
mama tak tanam pokok?>>>>pokok farmville.haha!anakku sampai tanya sebab aku main fv hari2 kan.lalalala.so ade sekali tu dia tengok aku tak bukak fv siap tanya tu.huhu.padahal aku nak bukak sekejap lagi masa tu
haziq dah makin besar dan faham ape yang kita cakap.kadang2 tu kena la cakap omputih ngan bapaknya supaya dia tak faham.contoh nak cerita kat encik adam kerenah anak dia dan kat mana aku simpan barang dia(haziq),kalau cakap melayu nnt dia faham daa,kantoi la barang yang aku simpan tu.huhu
walaupun macam dah besar,tapi tetap isap botol
tetap nak baring atas riba aku kalau isap botol.ayoyo haziq bila mahu mature ni.huhu
owh aktiviti haziq hari2 adalah meng'colour',baca buku cerita,main flash card dan bermain
sekarang ni dia main bukak2 kereta mainan dia ala2 mekanik kecik.ececeh.
dan dia cakap nak sekolah hari2!huhu
nanti la bulan 6 kalau sesuai baru nk hantar sekolah la haziq tu.insyaAllah
haziq jugak pandai cakap kat telepon,cakap ngan mak sedara n neneknya
wah2 anakku dah besar rupanya.adakah aku sudah tua.haha.eh tapi kalau aku dah tua pun tua lagi encik adam.haha




haziq jugak dah pandai demand nak pakai baju ape,seluar ape
nak pakai seluar yang dia suka je
mandi nak sabun sendiri pas tu masukkan span bersabun dalan besen!nak kena ni!
dah pandai denmand nak tengok ape kat laptop,nak tengok youtube la,nak tengok gambar dia baby la.aceceh.kalau suruh dia sesuatu,contoh:suruh tido dalam bilik dia tanya 'kenapa'
kalau mandi,dia tanya 'nak pergi mana'
aceceh anakku..


nota kaki:nanti dah besar haziq baca ni kot?

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook