30 December 2011

~Wedding Reception@Hotel Premiere,Klang

hello blog,
mari bercerita tentang majlis kawen
adik kwn laki aku
wah wah adik kawan tu
alkisah ni kwn baik laki aku
so adik dia kawen kena la pergi.huhu
owh jom layan gambar majlis perkahwinan Salim & Fasha
di Hotel Premiere Klang pada 27 Nov yang lepas

gambar naik lif #pun-nak-amik-ke

laki aku dan kawan dia,Daus
*orang kuat majlis

jom amik gambar
*eh tapi aku pun tak tgk gamba aku sendiri tau

tetamu sedang menunggu nak masuk

tu tmpt amik gambar tetamu
*tu abang ke2 pengantin
kwn laki aku tu abang sulung pengantin

sambil menunggu haziq minum air

laki aku berborak
aku amik gambar je
eh mana aku kenal sesape kecuali isteri kwn laki aku tu

gmbr tetamu lagi

nmpk tak flower girl tu

adik bongsu aku ikut sekali
alkisah dia duk umah aku seminggu masa cuti sek

gambar pelamin dari jauh je


telur dalam sarang

haziq dan papa

weh apesal aku nmpk tembam?!

hazeera yang tak tahu duk diam
asik jalan sekeliling meja


owh mc ialah fetri yahya tv3 tu
pas tu ada persembahan artis tak glamer yang aku dah lupa namanya.huhu
Fazli Zainal kalau tak silap aku
juga tarian2 dari pekerja hotel
yang aku suka masa pengantin berarak masuk kedalam hotel muzik latar ialah doa taubat
dan makanan yang enak2
sup kambing,nasi beriani,daging dendeng perak,sayur campur,ikan salmon masak ape ntah
eh dan byk lagi lauk yang aku tak ingat dan tak tahu namanya
juga tak dilupa puding keramel ada coklat dan strawberry di atasnya,


nota kaki:adik kwn laki aku pengantin lelaki

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook