02 December 2011

~Taman Permainan TT Cyberjaya

hello blog,
mari kita letak gambar
taman permainan di Taman Tasik Cyberjaya

haziq in action

jauh ek gambar ni

hazeera nak main abc

owh besar2 gelungsur kat sini
nak cerita ni masa aku tengah layan2 anak aku main kat sini
tibe2 ternampak 3 pompuan warga asing,mula arab2 ke bosnia gitu la
student mmu kot,sebab tmn ni kan dekat ngan mmu
tak kisah la kan,sekali diorang pergi ke tmn permainan ni dan main buaian n gelungsur
dengan gembira sekali
alamak?aku terfikir...
kat negara diorang tak de tmn permainan macam ni ke?haha


diorang (student mmu tu)panjat ni dan main ye

owh lepas tu salah sorang dari diorang tegur hazeera
tanya 'siapa nama'
diorang cakap melayu ngan hazeera.haha
sekian



nota kaki:emm tiada ape2.haha

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook