XM

08 Disember 2011

~Family Photoshoot by Jasmaine Gan Imagery

hello blog,
hohoho.photoshoot ni dah lama
baru nak buat entry hari ni
adeh banyak sangat entry nak tulis la,tu la yang lambat up entry ni
bajet banyak cerita la ni.huhu
owh ni first time aku beli ngan Dealmates.com
ini adalah photoshoot yang murah ye,murah tapi tetap cantik.yeay.


RM99,2 jam photoshoot,100 keping 4R print lagi,1 keping 8R n DVD lagi
memang berbaloi

ok selepas beli kupon cepat2 set tarikh bila nak photoshoot ye
jangan tangguh2,kalau kita nak pilih tarikh lama lagi pun cepat2 booking tarikh terus
ini adalah tips kalau beli kupon ye
sebab kupon tu diorang jual banyak,contoh 80kupon ,ada tarikh expired so masing2 ada tarikh sendiri
lagi2 weekend,so cepat2 rebut tarikh ye,kalau lambat karang kita pulak tak dapat slot
tak kan nak amik cuti semata2 mahu photoshoot kan
lain la aku yang tak kerja ni.haha
ok jom cerita kisah photoshoot pulak
segala berbincangan pasal tempat via email ngan Jasmaine
ok set tempat di taman wetland putrajaya
aku nak photoshoot kat mana2 je kat putrajaya,Jasmaine yang pilih taman wetland
so kami pun on je la
dah la ini tempat dating kami masa zaman bercinta.haha
so ini antara gambarnya,aku letak watermark blog,n combine





so ni first time aku berfoto shoot bagai
suka la juga dengan hasil kerja jasmaine ni
senang berurusan dengan jasmaine ni,dia ni utamakan customer dan punctual
kalau tengok kat website dia,pakej dia murah je ye
ke dia tak update price lagi ek?sebab rate yang dia tulis tu macam terlalu murah untuk zaman sekarang ni.haha
emm..tapi kat website n fb jasmaine ni tak banyak sangat update
maybe sebab jasmaine buat photograph ni as part time je
dia ada company IT sendiri
tak boleh la part time photographer ni nak lawan full time photographer punya update gambar
tapi gambar2 ni banyak sangat yang candid
yang pandang kamera beberapa keping je daripada 100 keping tu
kalau aku suka gambar yang pandang kamera ni lebihkan sikit la
owh lagi satu aku macam tak suka je tengok gambar sendiri.tak cukup cun
muka tak licin.haha
selepas siap photoshoot,tunggu la gambar siap
hoorey..ni gambar2 dalam album
owh lagi lawa kalau letak dalam album yang berpelekat tu
tapi laki aku beli album biasa ni sejak 2008 tak penuh2
dah la dia beli dua,so satu bagi mak aku
satu ni aku nak penuhkan
letak la gambar2 photoshoot 100 keping ni,tapi tetap belum penuh album tu.huhu



 
dan jugak DVD ada sofcopy gambar2 tersebut

ni yang print 8R

sekian cerita photoshoot saya,


nota kaki:tahun depan nak photoshoot jugak.berangan.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook