30 December 2011

Segmen-5 Blog Paling diminati 2011 by Nizam Ijam

hello blog,
owh terima kasih kak mia tag saya
wah wah aku rajin je nak buat2 tag ni dikala belum amik modul ni
owh ni segmen 5 Blog Paling diminati by Nizam Ijam


Syarat2 dia..
1.Masukkan gambar di atas ni kat blog korang.(DONE)
2.Masukkan tajuk 'Segmen - 5 blog paling diminati 2011.. By Nizam Ijam'.(DONE)
3.Masukkan 5 blog kegemaran korang tuk tahun 2011...(DONE)









4.Tag Kawan2 dan pastikan kawan korang tahu yang dia di tag k....(DONE)
saya mahu tag pn ciare,atia dan muzai
5.Link kan ke entry anda ke sini.(DONE)


sekian,penyertaan segmen dari saya,



nota kaki:siapa lagi nak tag aku.sila2.hehe

2 comments:

Nizam Ijam said...

semua best2.. thanks sebab join..

mrs adam said...

a'ah semua tu best2 kan.hee..ok sama2

Related Posts with Thumbnails

Photobook