XM

15 Disember 2011

~Muzium Sultan Alam Shah

hello blog,
alkisah aku pergi kesini masa ihtifal & convo smart soleh
tapi tak la melawat muzium itu
so pas balik tu,masa tengah jalan
aku sempat menyempat la snap skit gambar utk blog kesayangan ini.huhu
gigih snap gambar sambil dukung hazeera tau.haha

dalam muzium,reception area kot?

pintu masuk ke bahagian artifak kot?

weh aku semua tulis kot?sebab aku tak sure dan tak tahu
haha.
aku tak tahu la pasal muzium ni,yang aku tahu aku ke auditorium daeng celak utk majlis konvo tu.hee
emm..maklumat lain pasal muzium ni ada di sini dan sini
:
::
:::
::::
:::::
::::::
:::::::
::::::::
:::::::::
::::::::::
:::::::::::
::::::::::
::::::::
::::::
::::
:::
::
:

owh pas tu kat sebelah muzium ni ada perpustakaan shah alam
tapi perpustakaan ni dah tutup sebab dah berpindah ke
perpustakaan baru yang section 13 tu ye
aku pun tak tahu sgt pasal perpustakaan ni
aku hanya snap gambar luar perpustakaan je.huhu


Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor*dah buruk*yela dah pindah kan

tu van/kenderaan/perpustakaan bergerak kot?


apa yang aku tahu perpustakaan baru selangor kat section 13 tu
best tau perpustakaan baru ni,info di sini,sini dan sini
nak pergi situ tapi asik je la tak de masa
eh apa la yang aku n encik adam bz kan pun aku tak tahu la.huhu


nota kaki:sape suka g muzium?huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook