29 December 2011

~Selamat Pengantin Baru Atiq&Milo

hello blog,
hohoho..selamat pengantin baru kepada coursemate ku a.k.a kwn sekepala ku
nor atiqah omar dan pasangannya
weh aku lupa nama betul laki kwn aku ni,yang aku tahu nama panggilannya milo.huhu
mmg kuat jodoh diorang ni,dah clash pun
akhirnya sambung gak dan dah kawen pun
aku kenal bf kwn aku ni sebab diorang mmg kwn sejak lepas sek kot
sampai la masuk u,so mmg selalu dgr atiq cite psl milo tapi tak penah jumpa pun
ok jom layan gambar majlis di muar 3 disember yang lepas

hazeera sedang memerhati keadaan sekeliling

meja makan beradab

pergi ngan adik dan mak aku
*biasa la laki i bz.huhu

atiq yang cun  n vogue
*kecik je dia ni.comel tau

aku benci gambar ni tau
sebab umur aku n atiq sama,tapi apesal aku nmpak tua!
adoi#takpuashati

gambar katil pun nak amik ke
ada lampu tu#akukanjakun

amik gambar lagi

haziq tak pandang kamera

brg2 hntran dari pihak lelaki

hantaran ipad n xperia tu!
eh nape la masa aku kawen ipad lum kuar?huhu

pelamin
*diorang tgh nak kutip duit tol

aku sempat amik gambar dari belakang je
alkisah bawa anak2 susah nak gerak daa


orang tgk pengantin anak2 aku tgk ikan.adoi

ramai nya nak kutip duit tol

aku boleh amik gambar dari jauh je

ok ni la pengantin lelaki


eh goodie bag nya ialah epal salut coklat
best tu
enty lain aku letak gambar epal salut coklat tu eh
entry ni dah byk sgt gmbr daa



nota kaki:yeay dapat bagi diorang tefal

4 comments:

nasha sanza said...

meriah and best! tahniah kat puan atiq..

mrs adam said...

emmm mmg meriah!dan goodie bag nya menarik.tgu next entry ye.heee

Niena Sofea said...

Salam kenal ..

Niena singgah sini ye ..

Niena sudah follow ..

Jemput singgah & komen blog Niena ye ..

mrs adam said...

salam kenal jugak niena
tq follow blog ni
saya dah follow niena semula

Related Posts with Thumbnails

Photobook