XM

04 Disember 2011

~Selamat Bertunang Marina & Ridwan

hello blog,
owh hari yang sgt bercuti
ehehe,duduk kg tak buat ape2
basuh baju n sidai je
pas tu ngadap laptop n tdo.wah wah
sekali sekala boleh la macam ni
esok balik puchong kembali bertugas ye
owh mari cerita kisah adik ke2 aku bertunang
pada 20112011 yang lalu
wah wah cantik tarikh

hantaran prepared by herself n emak

aku tak tahu wat hntaran,yang aku tahu order je.ehehehe
chocolate love box by arahchocolate

hazeera nak tgk hntrn jugak la mama
*si kecik yang sibuk bila mama nk snap gambar

jiran2 tolong rewang.jemput sikit je.yela bertunang je bukan majlis kawen

menantu baru kena tolong parut kelapa

ok tetamu dah datang

jemput masuk

perbincangan sedang berlaku
*eh apesal skema sangat ayat aku ni.huhu

tengok tu adik aku muka happy.wei mina tak sabar nak bertunang ke?haha

aku sibuk nak snap gambar.

keluarkan barang2 hntran dari dalam bilik

jom bergambar beramai2

hntrn pihak lelaki

jamuan
menu:terubuk ikan masin goreng,ikan goreng,ayam goreng,sambal udang,
pucuk ubi masak lemak,sayur campur dgn fishball,bubur pulut hitam,koktel,kuih muih melayu

haziq merengek nak kamera dia.pas bergambar terus aku kena amik kamera dia dalam almari

owh gambar begitu banyak
so pas ni aku wat part dua.ehehe
bertunang dengan orang kampung felda sendiri ye.huhu



nota kaki:semoga dipermudahkan urusan

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook