XM

01 Disember 2011

~Facial @ De Beauty Trend PJ

hello blog,
hohoho.sudah bulan 12 ye
owh awal tahun hari tu aku berangan nak g facial/spa/salun setiap bulan
lalala.emm..kalau kira2 setiap bulan la jugak pergi
jap aku check
Jan-facial at bella beauty PJ
Feb-facial at Fleur Beauty Institute Kuchai Lama KL
Mac-pedicure menicure at Harmony Nail PJ
Apr-sepatutnya facial at Keep Slim,ada kupon,sekali pergi kupon penipu.ni aku lum cerita.panjang no nak cerita sebab tu hold je.huhu.dan bulan april tu exam,pas tu balik kg,so tak sempat nak replace with other kupon.adoi
Mei dan Jun-facial at Serenity Skin Therapy,Amcorp Mall(1 kupon 2 kali facial)
Julai-owh baru ku sedar,tiada buat ape2.ke aku lupa ek?huhu.betul la kot xde g facial,sebab aku sibuk ke warehouse sale cari baju raya anak2
Ogos dan Sept-facial at de Beauty Trend PJ (entry hari ni)
Oct dan Nov-facial at Facial First,The Mines (entry belum tulis)
Dis-laser tx(treatment) at Puchong(wei patutnya aky wat laser tx ni Dis tapi aku gedik wat Nov.entry lain kali ye.so aku nak pk facial/tx lain tuk bulan dis ni.huhu.aku ada aim satu kupon.nak kena cari balik ni)

owh kiranya ada dua bulan la tak g mana2 iaitu april sebab kupon tipu dan julai bz shopping.haha.
ok teruskan cerita pasal facial ye
De trend Beauty,wei baru aku teringat mula2 aku ada buat appointment nak g facial kat sini bulan julai lepas balik warehouse sales kat PJ ni,dah plan elok2,pagi lepas sarapan g warehouse sales,tghari kul 2 nak wat facial,sekali otw dari warehouse sales ke facial tu baru teringat aku lupa bawa kupon!haha.so tel facial ni cancel n set appointment lain,nak buat bulan julai semua weekend dah penuh so buatla bulan ogos(kali pertama) dan bulan september(kali kedua),facial ni sangat murah ok.RM40 untuk dua facial.lalalala.


wei aku ada masalah betul la nak snap gambar kat dalam tempat facial ni.aku malu nak cakap ngan beautician tu aku nak snap gambar.so aku amik je la gambar curi2.huhu.eh dah la hp aku ni tak boleh nak silentkan bila capture gambar.aku godek2 tgk xde bunyi senyap.semua kena ada bunyi bila snap gambar.hampeh punye tel.huhu.so terimalah gambar curi2 dari aku.haha

dalam bilik facial

alatan2 dan bahan2.apa ntah nama spesifiknya

cadar polka dot

mesin apa ntah.wei aku tak tahu

steamer kot?eh?huhu


wei aku mmg kurang amik tahu barang2,n mesin2 facial tu.yang penting diorang tepek2 kat muka aku.aku pejam mata je.tak la aku tido.kadang2 terlelap kot.haha.
owh satu kelainan kat facial ni ada Lucas treatment,emm macam dia sembur air pakai satu mesin ni.aku tak tanya pulak kandungan air tu.haha
yang aku tahu insyaAllah semua baik2 saja kalau kat facial ni.haha
depan De trend

owh selepas facial
kena la pilih nak hot blanket atau steam sauna
so kali pertama aku pilih sauna
kali kedua pilih hot blanket.so dapat rasa dua.yahuu
kesimpulannya facial kat sini best la jugak
ownernya juga baik dan peramah
owh ni bagi tips kalau beli kupon haruslah set kan appointment awal2 ye
kalau kita lambat call nanti semua slot penuh masa tarikh yang kita nak
lagi2 kalau weekend,kalau weekdays tak de problem sangat


nota kaki:thank you everyday.com

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook