XM

27 Ogos 2011

Stock Clearance Sales@PJ

heloo blog,
jom buat entry seterusnya
dari kiko super clearance sales
moh la kita bergegas ke Stock Clearance Sales di PJ pulak
aterr aku nampak banner,terus la take note bila sales tu abis
lepas tu terus la ajak encik adam pergi.lalala
owh ni aku suka!
best2.mula2 ingat nak beli sorang dua je baju
sekali tengok terbeli sorang 3 daa.huhu
balik2 umah kiralah dah berapa baju raya anak aku ek
sebab aku beli satu satu,sikit sikit
sekali kira2 dah lapan la!haha
tu lum masuk baju kurung n baju melayu lagi
so lepas g sales ni terus la stop beli baju raya diorang
eh tak stop jugak sebab beli gak baju melayu n baju kurung
so jumlah sembilan.balik kampung nenek pun belikan jugak
eh dah 10 ni.huhu
antara barang2nya
Anakku,Disney,Diesel,Audrey(ni dia tulis kat banner)
masuk2 je,terus la memilih,dah la tak ramai orang.best2
lepas ni kalau ada nak pergi lagi
baju RM99 jadi RM26.haha
tak macam kiko tu.RM20 jadi RM16 je.huhu

pintu masuk
Diorang buat dalam dewan


gambar pertama

gambar kedua

aterrr
aku ni amik gambar sikit2 je
lagi kalau g sales tak leh amik gambar bebanyak
sebab nak concentrate shopping.haha
so masa kena gunakan untuk shopping  bukan untuk amik gambar
sebab kena balik cepat
kalau tak anak2 aku ngamuk penat.huhu
lepas shopping lunch kat kedai mamak
aceceh anak aku
nak pulpy minute sorang satu!
bukan nak kongsi.sabo je la


haziq dengan airnya

anak2 layan air sorang sebotol

owh sekian cerita ceriti saya
kesimpulan:sales ni best,nak pergi lagi.huhu


nota kaki:ikutkan hati nak beli lagi banyak*hoverr

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kedai jual helikopter ada x..

Related Posts with Thumbnails

Photobook