XM

15 Ogos 2011

Pizza Hut RM10 sahaja?

hello blog,
beria masukkan gambar dalam netbook terus
sebab nak cerita pasal pizza hut delivery(PHD) RM10 ni
owh begini ceritanya
hari tu kan PHD Puchong Utama baru bukak
so aku ni google la apa beza PHD dan pizza hut
sekali jumpa kupon PHD kat website dia
kupon pizza hut RM10
regular size
tapi syaratnya:
-bawa kupon(kena print la)
-take away kat PHD sebelum 6.30ptg
-promosi ramadhan sahaja.last 4 sept 2011
-pizza hut perisa Waikiki Chicken(macam Hawaiian chicken Pizza Hut)
*
**
***
aku dah tahu lama b4 ramadhan lagi
memang cadang nak beli
nak bagitau awal2 kat blog tapi tak sure betul ke kupon tu
so semalam try la,print dan suh adik aku g beli
taraaaaa

PHD chicken waikiki-RM10 saje

kotak pun nak amik gambar ke

so adik aku balik je terus tanya
boleh ke beli pakai kupon print tu
YE BOLEH!
haha.macam kelakar je dengar pizza hut regular size RM10 je
pizza paling murah.huhuhu
owh aku siap suh adik aku tanya boleh ke kalau sorang bawa 2 kupon
diorang jawab boleh!huhu
aku suh tanya gak boleh ke kalau print black and white
adik aku lupa nak tanya daaa...ceh!

RM10-receipt


so jom beli pizza RM10 bila2 lagi
ada lagi 15 hari.huhu
eh lebih 15 hari sebab promosi sampai 4sept.lalalala.
sekian ,



nota kaki:download kupon dari website PHD Pizza Hut Delivery

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook