09 August 2011

PHD Pizza Hut Delivery @ Puchong Utama

hello blog,PHD Pizza Hut Delivery baru bukak di Puchong Utama
lalalala
opss selang 2 ke 3 kedai dari Dominos Pizza
haha.ok PHD adalah lain dari Pizza Hut Restaurant ye
tapi company yang sama
menu ada sikit lain
no telepon pun lain
website pun lain daa
daku teringin makan spegeti carbonara,malas nak buat
tak tahu nak beli kat mana
hanya terfikir phd ni je la..
jom layan gambar

kaunter

tepi dinding

motor delivery baru2

gedik je nak teringin2

owh haziq dan hazeera pun suka daa


owh sedapnya spegeti carbonara
lepas ni nak buat sendiri la
sebab haziq dan hazeera pun suka
ish ntah nape aku terasa nak makan pasta2
spegeti la,macaroni la,fettuchini la
ceh gedix
emm..encik adam tak makan pasta2 ni.adoi
makan sorang2 je la
opss hazia dan hazeera suka la,nampaknya aku dah ada kawan.lalalala,




nota kaki:cite lama,bukan cite bulan pose pun

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook