XM

27 Ogos 2011

Uptown Bazaar Heritage Puchong Permai


hello blog,
aceceh tahun lepas ke 2009(kurang pasti) puchong baru ade uptown
nama uptown puchong tu Puchong Nitewalk@Puchong Uptown
wah wah nama beria.heee
uptown ni kat puchong utama.kat kawasan kilang2+kedai2
aku pernah g sekali je
emm tak best terus tak g lagi.haha.aku lagi suka uptown danau kota
gedix je kan.huhu
so tahun ni ada uptown baru lagi dibuka di puchong
kali ni kat puchong permai,tepi jalan betul
yang ni lagi senang nak jumpa berbanding puchong nitewalk tu
nama dia Uptown Bazaar Heritage Puchong Permai
tu diaaaa...nama pun beria.huhu
aterrr aku yang gedix ni ajak jugak encik adam pergi
hari yang sama pergi kiko sales,stock clearance sales,g uptown jugak.lalala
tapi g uptown ni memang tak nak beli apa2
cuma nak melihat2 dan mengambil gambar saje
jadi ada la gambar banyak.haha
aku dah cakap awal2 kat haziq
"kita pergi jalan2 je,tak beli baju sebab dah beli kan tadi"
dia faham,kat uptown baru sebaris kedai kitorang jalan,dia cakap
''dah jalan2 ni,jom balik"
ayoyo!anakku..mama mahu window shopping la..huhu
emm...uptown yang baru sangat2,masa aku pergi baru sebulan bukak
so ada kedai yang kosong lagi
belum meriah lagi
tak boleh challange uptown danau kota kegemaran aku
aterr..aku suka uptown danau kota jugak.huhu
*eh dah lama tak g uptown danau kota la..huhu :(

kedai kasut yang ramai pengunjung

ada show ape ntah kat pentas
*budak2 nyanyi2 pakai baju lawa2

hazeera didukung papa
*mama nak amik gambar,malas nak dukung budak kecik ni.huhu

skirt di kedai baju

tu adik lelaki aku sedang berjalan di tepi kedai kasut

eh skirt lagi.suka la tu.huhu

kedai baju lagi

owh kedai2 baju banyak di uptown ni
nampak macam menarik
emm..lain2 kali boleh la nak pergi
untuk jejalan
ala dekat je,



nota kaki:gambar malam~blurrr

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook