XM

05 Disember 2011

~Facial@Facial First,The Mines

hello blog,
hari tu aku dah tulis pasal facial bulan ogos dan sept
hari ni aku nak tulis pasal facial kat Facial First pulak
alkisah aku terbaca iklan kat fb facial percuma
isi detail,beberapa hari ke minggu ek?lepas tu diorang call
owh facial percuma.haha
biasalah nak cari customer kenalah diorang buat free trial kan.
so buatlah facial percuma untuk bulan oktober
eh ada cerita ni,diorang suh aku tambah duit untuk ampule la,collagen la
aku cakap tak nak
kate percuma so aku TETAP tak nak tambah apa2 duit.haha.kena tegas ye.
aku cakap jangan tipu customer
akhirnya aku tak kena tambah ape2.haha.so facial PERCUMA kan
so tak la best mana.adoi.
emm..pas tu diorang ada wat promotion yag RM7 untuk 1 facial
so aku beli la jugak.walaupun yang percuma ni tak best,tapi aku tetap beli yang RM7 ni
yela RM7 tu,gile murah!so facial RM7 ni untuk bulan nov.haha
pergi la lagi
owh kali kedua facial di facial first ni best!walaupun hanya RM7 tapi tetap best ye!
standard facial ye walaupun byr rm7 je.haha.best2
ish rasa nak beli lagi tapi last sampai 30nov je
aku pun xde masa nak pergi.emm..tak pelah
ape2 pun best facial kat facial first ni(yang sesi 2,sesi 1 tak best)


owh kalau baca kat wall fb facial first ni kan,ramai gak orang tak puas hati ngan service dia
owh aku mula2 pun tak puas hati gak pasal kena tambah duit tu
tapi aku bertegas jugak tak nak tambah apa2 RM,tak nak amik ape2 pakej
ape2 pun customer kena la tegas kalau nak berdepan ngan beauty consultant ni
diorang nak lakukan produk/pakej diorang,diorang buat keje diorang
so kita ni kalau rasa tak nak jangan ambil,jangan bawa duit pun.haha
purse tu biar kosong.even kad bank/kad kredit pun jangan bawa.bw ic je.
haha.ni cara aku la.untuk mengelakkan daripada kena paksa beli2 pakej bagai ni
aku lebih suka belu kupon daripada pakej2 ni



Facial First

owh seperti biasa aku snap gambar skit2 je
gambar curi2 je pun.hahaha

sebelum tukar baju

tak off flash

kesimpulannya boleh je kalau nak dapatkan facial free ni
aku setakat ni tak 3 kali buat facial percuma
new york skin solution,cress wellness dan facial first
tiga2 pun sama suh amik pakej tapi aku tak amik.haha
yang penting customer kena tegas,jangan biar diorang paksa kita
dah kat iklan/promosi tulis percuma so jangan bagi diorang RM
haha


nota kaki:naseb baik aku tak beli kupon rm7 tu lagi,sebab dgr cerita kat fb facial first tu diorang suh tambah RM49.90 pulak instead of RM7 tu,tapi first2 call for facial RM7,dah sampai baru diorang suruh tambah.kena tipu tu.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook