26 December 2011

~Terima Kasih Follower

hello blog,
eh dulu2 aku tak letak kotak follower ni
pas tu xde la follower.haha
eh ada tau follower masa tak de kotak follower,iaitu 3 orang je.hee
ok jom letak link2 follower aku(setakat ini)
eh jgn gelakkan aku ye follower 17 16 org je


mereka ialah:

2-yuzaianne:yuzaianne
3-CikLilyPutih:CikLilyPutih
4-saniah:saniahtalib
5-Nazzreen MS-apa blog awak ek?
6-Aalisha Ai Ting:English Avenue
7-Izran Omar:apa blog awak ek?
8-saidatul hairiyah:the story of a girl
9-flower girls:FloWer GiRl
10-nasha sanza:nashasanzagorgon
11-Nurul Izzati:ananik98
12-syed abu bakar:syedalkaff
13-wanie:Pulso Wanie
14-are nim:apa blog awak ek?
16-atnur @ Iza :atnur @ Iza

aku buat ikut turutan..tq ye..nanti kalau dah naik ke 32 follower *berangan aku wat entry follower lagi,



nota kaki:ada 3 aku tak tahu link blog diorang

2 comments:

wanie said...

hahaha..saia adalah kt situ

alat unutk mancungkan hidung
http://pulsowanie.blogspot.com

mrs adam said...

ha'a wanie,tq ye jadi follower blog saya yg tak seberapa ni.heee

Related Posts with Thumbnails

Photobook