29 December 2011

~Laser Treatment@Symphony De Beaute Puchong

hello blog,
owh mari cerita ringkas saje
sbb laser treatment ni ringkas je
RM5 je pun
aku bayar pakai duit everyday.com bagi kalau ader org beli kupon dia via link kita
haha.
sekejap je treatment nya
aku pun sempat amik sekeping je gmbr
aku wat laser kat idung buang setitik tanda hitam.haha
eh kalau laser treatment utk acne scar RM30 sekali treatment
kena buat 2-3 kali ikut tahap kedegilan scar


kupon everyday.com yang ntah keberapa
*dah byk sgt beli smpi xkira dah.haha



kaunter depan

eh ni wat kat puchong je
kalau rajen nak g la wat acne scar tx lak.huhu


nota kaki:tapi kedainya mcm buruk2 nmpk dari luar.huhu

2 comments:

Anonymous said...

Can i check with you, did your more or skin tag is removed without leaving any scar ?

mrs adam said...

Actually i do laser treatment to remove 1 tiny spot in nose not skin tag,but not really remove the tiny spot

Related Posts with Thumbnails

Photobook