XM

05 Disember 2011

~[Gambar]Majlis Pertunangan

hello blog,
sambungan kisah bertunang adik aku
owh lepas sarung cincin,
masa amik gambar adik bakal adik ipar aku kate kek tertinggal
kejap lagi tunang adik aku tu g hntr
yela rumah dekat je.satu kwsn.huhu
hntr naik motor lagi.haha


alamak macam cake delivery la pulak

taraa kek dah sampai
*semua usik ckp sengaja lupa bawa kek,so leh datang majlis bertunang.haha

ni la dia.bakal nikah 2012.insyaAllah
*adik ke2

pengantin baru yang nikah sept lps
*adik ke3

haziq sibuk dengan kameranya
dia tengah amik gambar mak sedaranya

tgk tu,aku tgh compare cincin tunang aku dgn dia.eheh
owh dpt 2 cincin,merisik n bertunang

make up by me.haha

adik aku nak simple je.tak nak make up tebal.tak nak pelamin.tak nak veil
tu la jadi aku je yang make up kan dia
*eh first time jadi mak andam.huhu

selepas majlis.atuk ya(tudung pink) n makcik(tudung biru) aku sedang berehat
adik ke4(baju hijau) tgh minum air
aku nmpk belakang tgh layan zeera
cikgu ain(tudung putih) bf her daughter(auni)

ok rombongan dah nak balik

daia,alizah,marina

sireh junjung dengan pinang dari pihak lelaki


ape2 pun semoga berbahagia bersama pasanganmu marina


nota kaki:kawan sekolah menengah

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook