XM

07 Disember 2011

~Tadika atau Taska Puchong

hello blog,
wah wah sejak nov lepas entry survey tadika di puchong aku ni selalu orang baca
yela maybe tu parents yang nak mencari2 tadika di puchong
thank you thank you sbb baca entry aku tu
alkisah mmg aku dh senaraikan tadika kat puchong yang aku tahu kat entry tu
tapi tu senarai yang aku dapat di website
bukan yang aku nmpk/lalu di tepinya real
kalau nak tulis atau catat tadika di puchong adalah terlalu byk ye
kalau on the way hantar haziq je dah jumpa lebih kurang 10 tadika sebelum jumpa smart soleh.haha
bayangkan betapa banyaknya tadika2 itu.huhu
owh so akhir tahun parents sibuk nak cari tadika/taska utk anak masing2
especially yang anak 4 atau 5 tahun kan
wah wah banner pun byk naik
aku sempat snap skit gambar banner
masa tu balik dari hntr haziq
tq encik adam sebab layan kerenah aku yang nk snap gmbr ni
tq sbb perlahankan kereta sbb nak bg aku snap gmbr.haha

Tadika Sunlight

Tadika Alam Cerdik

tu 2 je banner yang aku snap
alkisah byk no banner tak kan nak perlahankan/berentikan kereta kat semua tiang n snap semua banner kan
dah mcm org gile la pulak kalau buat macam tu.huhu
eh jap aku nak tulis skit nama2 tadika yang aku ingat/yang aku lalu/selalu nmpk/yang aku tahu selain senarai yang kat entry aku yang dulu.owh nama2 ni yang aku ingat2 lupa ye.sori kalau ada terbagi salah nama.ni sebahagian je ye.mana la aku ingat semua.huhu
-Tadika Sri Mentari Ria
-Tadika Putera Puteri
-Tadika PASTI As-Syifa
-Taska Erieka Erisya *tak tahu la ada lagi ke tak,sbb kalau lalu tgk kosong je
-Tadika Elite *ni pampletnya menarik
-Tadika Restu
-Tadika Idealis * ni ada masuk majalah Pa Ma
-Tadika Islam Nur Haziq *ni jauh dari rumah aku.nama haziq tu.huhu
-Brainy Bunch Islamic Montessori *ni tadika baru.tgk mcm best,yuran mhl skit
-Tadika Tunas Unggul(D Excel Kids) *ni ada sorang amoi bg card name dia kat aku masa balik pasar malam,kat parking,dia kate "my kindergarden",tengok kad nya mcm bagus sbb dia amik montessodri course from london

owh aku jumpa 53 senarai tadika di puchong kat sini.sila la klik ye kalau nak tahu
tapi tu tadika2 yang dh lama wujud
rasanya list tu mcam tak update je
sebab GA,CIC,Smart Soleh,Brainy Bunch dll tak de dalam senarai tu

GA Tasik Prima dari jauh

owh dah panjang dah entry aku
sekian nak masak pulak


nota kaki:bulan exam!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook