05 May 2010

gambar hazeera meniarap

hai semua
kejap je dah hari rabu..
hari ni nak cite pasal hazeera meniarap..
alhamdulillah 3 bulan setengah je hazeera dah menirap,tapi gambar2 dia masa br pandai  meniarap ada kat hp mak ndak dia la..huhu
masa mula2 dia meniarap abang dia si haziq tu sibuk nak jadi penyelamat ,dia betulkan(baringkan)hazeera semula,lawak jugakla masa tu.huhu
sekarang dia dah 5 bulan dah mula nak angkat2 badan,pegang itu dan ini,sampai tali bra mak dia pun dia tarik!masa tgh menyusu,sabar je la!dia dah boleh gerak ke arah yg dia nak pegi..hoorey..cepat ye nak mama tak sabar nak masukkan hazeera dalam walker ni.eheh..
ok hari ni nak letak gambar hazeera meniarap

~dah 5 bulan~


~pandai toleh bila orang panggil dia~


~saya ada playmat baru~


~main botol abang~

selain pandai meniarap hazeera jugak dah pandai gigit B mak dia masa menyusu!huhu.pas tu bukan nak concentrate masa menyusu,kalo ada orang agah dia pergi layan ,siap berhenti menyusu.eh eh budak ni..huhu..
bawah ni pulak gambar haziq meniarap masa umur 6/7 bulan..sama ke diorang?


~hai nsem tak saya masa kecik2?~

okla..sekian entry bergambar tuk hari ni..babai semua..

nota kaki:pas ni nak tunggu hazeera pandai merangkak dan duduk pula

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook