25 May 2010

Cinta Siber-Happy 3rd Anniversary!


hohoho..
yuhuu..
hari ni adalah anniversary yang ketiga perkahwinan kami...
owh dah 3 tahun aku jadi isteri orang rupanye..hehe..
 hari tu selepas balik dari kolam air panas hulu tamu kami singgah di tempat 1st date kami..
singgah bersama anak2 ok
emm inilah tempat 1st blind date yang tak romantik kami..(sila jangan gelakkan ok)


~restoran sate hj samuri R&R sg buluh~

emm masa amik gambar ni pagi lagi restoran tu pon lum buka lagi..kenapa ntah masa 1st date tu laki aku bawa makan kat sini?ntahla jauh dari orang ramai kot.so no gosip.hohoho.


~dulu jalan berdua,sekarang berempat(mama snap pic)~

kami kenal di alam maya.1st date 23 disember 2006,3 febuari 2007 merisik,25 mei 2007 nikah
ini namanya CINTA ITU BUTA.hehe
apa2pun doakan kebahagiaan kami ye..owh kalo tulis cerita cinta aku tak abis 1001 malam daa..lagipun tak nak cerita.malu i.hehe..


~gambar2 gedik kami~

~dengan anak2~

owh rasenye ini sahaja saya nak tulis pada hari ini.selamat ulang tahun perkahwinan kepada diri sendiri.



nota kaki:bercinta lepas kahwin

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook