XM

22 Mei 2010

aku,dulu kini dan selamanya



hahaha..
sangat lawak tajuk entry pada hari ni ok..
hehehe..
emm selalu tulis pasal anak2 je..so mari kita bercerita pasal diri sendiri
iaitu aku..
tapi aku cuma nak cerita pasal diri aku yang semakin gemuk dalam proses nak kuruskan badan..
adoi..dulu berat badan 48-49.5kg je..paling tinggi naik pun 50.5..tu pun cepat2 maintainkan semula
tapi bermula dari disember 2006-sibuk bercinta-asyik makan je masa dating-terus naik ke 53.5kg ok!huhu
emm..tapi tu adalah cerita ceriti masa anak dara..selepas jadi mak dara kemudian pregnant sudah tak pedulikan berat badan kerana masa pregnant tak kan nak diet pulak!hehe..selepas lahirkan haziq dah mula risau badan naik tapi........
: :
: :
: :
tak sempat nak kuruskan badan dah pregnant semula!
so bila pregnant makan pun tak jaga sebab kesian baby dalam perut(alasan mama nak makan banyak!)huhu
: :
: :
: :
cuba tengok gambar aku ni..sila jangan gelakkan


~proses kegemukkan~

gambar 1-baju ungu-haziq kecik lagi dalam 4-5bulan kot
gambar 2-baju pink-haziq 8 bulan-haziq duk kg,mama bergambar sorang2
gambar 3-baju grey-haziq 11 bulan-dah tahu pregnant tapi masih pakai jeans-baby kecik lagi ok
gambar 4-baju putih-hazeera 4 bulan-ni memang gemok!!!!!
gambar 5-baju putih-haziq setahun 8 bulan-ni pun tak de shape!!!dush>dush>dush
gambar 6-baju merah-gambar terbaru-may 2010-ni ilusi optik enchek gurugambar husband amik nampak macam kurus.haha.tapi sebenranya masih belum kurus!!!!

owh itu sahaja penerangan bergambar tentang diri saya.oh saya perlu kuruskan badan!tapi kena yang tak membahayakan baby kerana anak saya fully brestfeed..emm...nanti bila dah kurus saya letak gambar saya ye!tapi proses menguruskan badan memerlukan masa ok.

sekian,
saya yang mahu kurus

nota kaki:jaga anak tiada hari cuti ok!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook