XM

18 Mei 2010

bila papa tiada dalam kereta


hai..hello..
salam hari selasa
kalo orang tua2 cakap tak baik potong kuku hari selasa dan sabtu
betul ke?
ntah.aku pun tak tahu...
heheheee..yang pasti potong kuku hari jumaat sunat,so kita ambil la sunat tu..yang tak pasti kita tinggalkan.senang cite
adoi sangat tak da idea nak taip apa daa..
apa yang terfikir di fikiran ialah..
1)rasa suka and thanks to pemilik blog nothing about me.sebab dia letak blog aku kat blog list dia.first time aku jumpa orang yg tak kenal aku dan aku tak kenal dia tapi letak blog aku dalam blog list dia..ini kes kenal di alam maya la nie(huhu tu pun nak jakun!)
2)rasa nak beli blende baru dan bekas simpan makanan ..nak buatkan hazeera puree..terpengaruh dengan akma
3)rasa risau dengan anak2 yang asik (asik ke?)merengek..yg sulung nak dukung yg kedua nak menyusu.adoi
4)nak baca paper tapi nanti haziq kaco nak tengok gambar kete(dia kate la)
5)semalam bukak fb kawan2 sekolah terasa muda kembali!haha(perlu ke)
6)rasa tak sabar nak tunggu hazeera leh duduk,semalam dia nak angkat badan mula nak merangkak!yes!
7)rasa nak buat nasi goreng ayam sendiri,nak buat macam kat kedai.tapi asyik tak jadi je!so beli je senang.haha
: :
: :
: :
dan ni la aksi2 haziq dan hazeera di dalam kereta kalo sementara tunggu papa g beli barang ,isi minyak or whatever hal



*my love*my world*mine*mine*mine

nota kaki:apesal haziq ni suka wat onar.tolong!!!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook