14 May 2010

bila hazeera berspec hitam


haluuuu..
hai semua..apa kabar..
pejam celik pejam celik dah hari jumaat
hari ni jangan lupa potong kuku haziq dan hazeera!
hari tu saje je belikan haziq spec hitam,tapi dia tak nak pakai!
adoi datangla ngade2 dia tak nak pakai..
mengamuk plus nangis2 tak nak pakai
macam ni la gayanya


~ni je sempat snap.ish gedix tul~

kalau si hazeera pulak tak de la nangis or ngamuk..elok je dia pakai..macam ni..



















disebabkan gambar hazeera tu cuma gambar pakai spec dan meniarap sahaja so aku tak le letak caption disetiap gambar...sebenarnya konon2 nak masukkan gambar hazeera pakai drypers tu kat pertandingan drypers,tapi tak mms pun lagi!hehe.owh anak2 lum sepenuhnya CD,separuh drypers,separuh CD.tapi selalu CD...hari ni aku tulis skit je,tak de idea nak tulis daa..kalau tengok si hazeera ni ade muka aku ke ek?huhu

nota kaki:bila la haziq nak pandai pakai spec itam dia tu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook