XM

21 April 2012

E Buying Marketing

hello blog,
alkisah tahun ni kan aku g facial sekali sekala je
bukan setiap bulan macam tahun lepas
*tak sempat daa nak taip2 bulan.
penuh jadual.*ceh bz mcm menteri konon
so harus beria beli segala mak nenek barang2 facial @ home kan
aku suke beli kat e buying ni
setakat ni baru 4 kali beli.heee

face up roller,DIY mask,slimming soap n sabun breast

ha kena buat facial massage ye
tapi aku rasa pakai jari sendiri lagi berkesan n bagus kot
tapi kena pandai la
ala aku saje je beli face up roller tu
lebih byk buat pakai jari sendiri.huhu
alkisah beautician pun pakai jari sendiri kan buat facial massage kat customer
emm skincare yang dalam wishlist skrg ialah cosmoderm n pati apricot
emm,tgu bio-oil abis dulu ye
emm..pas ni nak beli benda lain lak
untuk kuruskan badan.adoi
benci gemuk.huhu
*lemak kat perut byk ye
huhu sekian pengakuan saya ,


nota kaki:benci tul lemak2 tak terbakar ni.adoi

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook