XM

20 April 2012

Dating berdua

hello blog,
mari cerita pasal dating berdua
dengan hazeera ye
haha.alkisah kan hari tu pergi ioi sekejap je pas tu rush2 sebab dorang buat hal kan
sgt tak best ok
lepas tu rasa bosan n tak de mood lain selain nak jumpe best fren
iaitu shopping kompleks.haha
*gile
aku mmg tak de best fren
paling best fren ialah laki aku
no dua mak aku
no tiga shoping kompleks.haha
so haziq g skola,aku n hazeera g ioi la.heee

Luggage Fair la pulak

hazeera

mama nak tawaf satu daiso.hafal harga.opss.harga tetap.so hafal tempat brg2nya.haha

gambar sesaje amik

alkisah patut pergi la kul 10
boleh duduk dua jam dalam ioi ni,sebab haziq balik kul 12
tapi terpergi kul 10.45 la pulak
so kejap je sempat pergi*tetap nak pergi tu.huu
pergi daiso,popular n tutti frutti je
wah best la boleh tawaf daiso,tapi last2 hazeera ajak balik jugak
*dia boring la tu mama lama sgt.hee
gambar tutti frutti anak2 aku dah terdelete*aku dah penah cite sebelum ni
masa pergi ni hari selasa,sebab gambar tutti frutti tu  dorang dah delete
lagipun aku n hazeera je mkn tutti frutti
so hari sabtunya encik adam ajak mkn tutti frutti la
*dah aku bebel nangis anak2 delete gambar .hakhak.encik adam kate baik g makan je,aku leh la amik gambar lagi.hahahaha
ape2 pun best pergi berjalan berdua ngan hazeera sebab dia tak byk buat hal
kalau jalan bertiga susah sebab haziq kan aktif
so haziq sori la ye
kalau nak g ioi mama g ngan hazeera masa haziq skola je la.haha
kalau ngan haziq kena g ngan papa gak
sekian cerita dating saye,



nota kaki:sekejap je dah hari jumaat.adoi



Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook