XM

23 April 2012

Restoran Aroma Thai@Damansara Perdana

hello blog,
bertemu kita di segmen jalan2 pergi makan.
kali ni pergi makan kat damansara perdana
ayoo mcm jauh je
peduli la.dah tanya encik adam sebelum beli kupon ni
dia on so aku beli je la kan
jauh ke dekat je yang penting dia boleh bawakan .huhu

Restoran Aroma Thai

kupon RM5 je.hee

alamak.restoran ni seperti pelik la pulak
adoi.mula2 rasa mcm tak best
rupa2nya *aku rasa
pemilik dia orang thailand betul la
so deco2 nya mmg mcm kat thailand kot
*aku agak je ye

kaunter bayar yang sempoi.huhu

dalam restoran

hiasan dinding

dan pulak masa kitorang sampai tu tak de orang la pulak
aik dah bankrup ke
rupa2nya owner dia pergi beli brg kat tesco.hakhak
yang ada pekerjanya.diorang suh tgu
emm tgu kejap,amik2 gambar
haziq n hazeera

mama  n hazeera

ha ok tak aku pakai tudung pink baju ungu.hakhak*colour blocking konon

nak amik gambar berempat tak sempat.owner dia dah balik dari tesco 
dorang suh masuk lak order makan     

tgh pilih menu

ice cream ada
*tak beli pun sebab nak makan TF

hazeera

haziq

ha ni papa punya.aku lupa la nama dia.adoi
tapi kambing goreng bercili la rasanya

mama punya koew teow goreng

fuhh naseb baik rasa makanannya sedap!
walaupun deco2nya pelik.hakhak
emm berbaloi gak pergi damansara makan ni
murah je kan.
mana nak dapat masakan thai harga rm5 satu set kat KL ni
melainkan masak sendiri
tapi masak sendiri tak la rasa thai nye kan.heee


nota kaki:hobi beli kupon.hakhak





Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook