30 April 2012

Scott's Emulsion kaler putih yang ada DHA tapi hanyir

hello blog,
pagi2 sebelum haziq pergi sekolah
kena pastikan dia sarapan dulu
lepas sarapan makan kismis,scott emulsion n vitamin
aceceh selalu beli scott emulsion biasa tu je
yang warna oren tu
ok sedap,aku pun makan kadang2.hee
emm pas tu hari tu sesaje encik adam nak tukar beli yang warna putih
ada DHA katenye
kat Anmum kan dah ada DHA,kat makanan kita pun ada sumber DHA
nak jugak DHA kat scott emulsion
aku pun setuju je la
sekali...
rasanya HANYIR ok!
adoi

nama pun minyak ikan kan
sebab tu hanyir.haha

emm..sebab dah beli haruslah abiskan
aku tak minum sangat pun
biar anak2 aku je abiskan
kena la pujuk2 dulu sebelum bagi makan scott emulsion ni
dan sediakan air tuk dorang minum selepas makan scott emulsion putih ni
so skrg dah abis pun scott emulsion putih yang tak sedap ni!hooyeh
lepas ni beli yang oren saje,


nota kaki:bagus gak scott emulsion ni tuk anak2 aku.perkuat sistem imun dorang



Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

2 comments:

Akulah.com said...

tak sedap yang putih ni, oren sedap..manis

mrs adam said...

tahu tak pe.mmg tak sedap yang putih ni

Related Posts with Thumbnails

Photobook