02 April 2012

Beli Garrent Popcorn anak hilang?

hello blog,
jom buat entry jakun
first time makan garret popcorn
yang semuaorang kate sedap
aku tak plan pun nak beli
even tak tahu pun kat mana kedai popcorn tu kat klcc tu
cuma cakap dlm hati
kalau terjumpa n tak panjang beratur nak beli la
:
:
:
:
dan kebetulan rezeki aku
ternmpk garret popcorn ni
dekat ngan guardian tu
dan 2-3 org je beratur!
biar betul.hoorey boleh beli
cepat2 suh encik adam beratur sebab dia yang pegang beg ada purse
aku bw hp nk amik gmbr je
sku pun snap gambar

gmbr 1

gmbr 2

aku sibuk snap gmbr
bukan nak decide beli poopcorn perisa ape
encik adam plak tanya nak beli perisa ada n saiz ape
aku nmpk skit2
tgk macademia nuts macam sedap
boleh la pilih karamel macademia saiz s
tapi
:
:
:
:
:
masa aku tgh pilih n ckp2 ngna encik adam yang tgh beratur kat barisan pendek tu
haziq plak hilang!








adoi..
mana palk haziq ni
haziq ni tgh menghilangkan keseronokkan mama membeli popcorn garret tau
adoi






mari cari haziq!

dia kat sini rupanya!
sibuk nak main kereta,sabo je la!
ok boleh sambung keseronokkan dpt beli garret popcorn.huhu

Gone in 60 seconds ye

amik gambar masa tgh tgu order KR.boleh tak.haha

aku mana tahu harga
rupa2 rm19 eh.wah wah..emm..emm..
sekali sekala boleh la
*eh besday aku tak de kek makan popcorn je la.huhu


nota kaki:alhamdulillah anak aku tak hilang!

2 comments:

Izan said...

sib baik jumpa.. alhamdulillah.. :)..
sudi2lah singgah blog sayer :) salam kenal..

mrs adam said...

haziq tu mmg suka ke sana sini.adik dia pun dah mula nak ikut macam dia.adoi.tu la alhamdulillah jumpa,dekat je dia lari.hee

Related Posts with Thumbnails

Photobook