03 April 2012

Kisah sedih belon Kenny Rogers

hello blog,
masih lagi bercerita kisah 1 feb.huhu
so mari la kita makan di KR
sebab haziq tgk iklan dia kate nak kat situ
layan gmbr jap

papa pilih menu
haziq sibuk tgk pamplet,nak g mana lepas ni
*ada pamplet bas,tmn burung,muzium,dll

penuh KR,meje kitorang dekat ngan kaunter ye

2 org jejaka nsem saye.huhu

2 org jelitawan.hakhak

haziq mkn buah je byk
*ada ke bila balik umah dia kate'sedap sey buah kat kenny rogers kita mkn smlm'
alahai haziq tu buah biasa la..punya la obses buah n sayur smpi kat KR suka mkn buah je.naseb baik aku pilih side dish yang betul
diorang suka macaroni cheese KR ni

hoorey dpt belon

KR klcc tak besar sgt.

tgh tgu papa smoking.ewah2 bla la laki aku nak berenti merokok ni.adoi

main belon KR dgn gembira

gmbr terakhir sebelum diletupkan oleh papa


ni la kisah sedihnya.
ececeh sedih skit je,hakhak
encik adam tu tak sporting tul
dia tak bagi anak2 bw belon kehulur kehilir
lagi2 naik bas
so otw ke tmpt tgu bas dia letupkan pakai putung pokok dia
tapi dia pura2 konon2 belon tu meletup sendiri la
so anak2 tak le marah
tapi aku sedih.huhu
sebab belon tu ada jenama KR.hahahahha.ok sile la gelakkan aku!huhu
sedih skit je
batang belon tu aku bw balik sebab nak pasang belon sendiri yang ada kat umah kat batang belon tu
yela ank2 aku main belon tak pakai batang ye
eh tapi skrg dah ada belon tgif plak.haha,hoorey
sbb smlm mkn tgif dpt belon.naik kete leh la bw balik umah.huhu
cite tgif lain entry ye
sekian cerita tak brape sedih saya,


nota kaki:tungguuuu

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook