XM

03 April 2012

Adakah anda bangga dengan KL?

hello blog,
sebenarnya entry ni nak letak gambar yang diambil masa dalam bas 2 tingkat
dari stesen 4(aquaria) ke stesen 14(tmn burung)
tajuk tu sesaje je letak
aku bangga dgn KL sbb hari wilayah sama tarikh ngan besday aku.hakhak
bole tak..
ok tgk gambar

haziq.depan tu omputih

pusat kraftangan negara

kraf menjana ekonomi ye.huhu

pelancong2 suka la pusat kraftangan

gambar haziq lagi

ha nmpk tak signboard World Press Photo yang encik adam g tgk sekejap kat klcc tadi(sblm naik bas semula)

laki aku kate ni Arab Street
*byk kedai mkn arab kat sini.antaranya Tarbush,Hadramawt,Mat'am ape ntah
(ye la mat'am tu maksudnya kantin dlm bhs arab ye,ingat la jugak skit2 bhs arab blaja dolu2.huhu)

dalam bas
tak la penuh sangat.mula penuh dari muzium negara.ramai naik dari situ(malaysian)

stesen no6-Bintang walk
*mlmnya kitorang rancang nak berenti trn sini jugak.tp bila dah kat klcc tu plan semula,tak jd g sini.terus trn taman burung je

hazeera tak nak duk diam

sesaje amik gambar papan iklan.huhu

starbuck BB Plaza

BB Plaza

Gloria Jean plak
*sesaje je aku amik gambar

kedai2 tepi jalan.aceceh diorang tulis butik konon.aku panggil kedai je.hakhak

ha tengok aku dah lupa ni kat mana?

opss haziq dah tertdo

dua2 turn off daa


bagus gak diorang tdo dalam bas sementara nak sampai taman burung
kita chrage tenaga la.huhu
ok gambar bersambung next entry



nota kaki:bas jalan slow je ye

2 ulasan:

Unknown berkata...

haha ...jejalan KL memang seronok tapi, berabih duit la..

mrs adam berkata...

kalau setakat jejalan tak abis duit tapi dengan syarat JALAN bukan naik kenderaan awam dan jgn lupa bawa bekal air dari umah.haha(mesti jarang/tak de org buat kan..)huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook