15 April 2012

I-phone Angry Bird la sangat

hello blog,
jom letak gambar anak2
blog ni mmg byk cite anak2 aku sebab diorang la dunia aku.huuu

haziq bergaya dengan kamera nikonnya
*hey ni kamera lama ye,sebab tu jadi milik haziq.haha.walaupun dah lama,tetap berfungsi mcm biasa
sebab tu aku suka nikon!

papa tgh bacakan buku Dora N Friends
*laki aku ni kalau ajar anak2 garang ya ampun.aku siap suh dia g kursus ajar anak lagi
*supaya dia tu tak la garang sgt!

ha ni la i-pon angry bird dorang.hakhak

anak2 aku ni suka rebut2 tau
kalau mainan tu satu,mesti berebut bagai nak rak
tapi kan..kalau ada 2 mainan sorang satu,dorang tak heran pun ngan mainan2 tu
contoh i-pon angry bird tu la.dorang biasa2 je
emm..macam2 la haziq n hazeera ni,


nota kaki:penat kemas mainan





Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook