XM

02 April 2012

Dah lama tak masuk klcc sey

hello blog,
entry ni mahu letak gambar g klcc pulak
dah lama sey tak g klcc
dulu klcc ni tmpt blind date aku eh tempat bermain aku.hakhak
mana taknya hostel kwn aku kat kg baru naik putra rm1 je ke klcc
bilik kwn aku tu bilik kedua aku selain bilik pertama kau kat ktsn tu.haha
so selalu gak g klcc dulu2 jejalan je pun bukan beli ape2.haha
paling2 pun beli girls accesories kat kedai macam sinma tu,ape ntah nama kedai tu lupa
beli roti boy n aunty anne
lepak foodcourt je.yela student je masa tu.
pernah beli jam 25hours je.masa jam tu abis bateri aku dah kenal encik adam
dia tak nak tukar bateri jam tu trus bagi jam bonia plak.syg sey jam 25hours tu.huhu
skrg masih simpan lagi tau.haha*iklan jap*
kan ke berenti kat klcc ni nk mkn KR
tapi jejln kejap
g tgk petrosains,kinokuniya,aquaria,pameran foto
tengok2 saje,adalah tak sempat nak pergi semua tempat ye
tapi ya ampunn susah tul nak jaga haziq n hazeera ni
dua2 nak pegang tangan aku tak nak ngan bapak dia
sabo je la!

hello klcc

amik masa tgh tgu lif

petrosains

aquaria

tengok la 'tv' aquaria ni.haha

tak la ramai sgt org

tgk tu encik adam dah kedepan
*aku terhegeh2 kat belakang-nak amik gmbr lg-handle anak lagi.adoi

sibuk tgk pameran foto plak
*lupa nama pameran foto ni.tgh tu ingatan aku dah pudar,adoi.dah tua katekan.huhu

ok jom tgu bas

bas dua tingkat tu ada 22 stesen
kitorang naik no15(masjid negara)---->turun kat no22(klcc)
tapi kitorang tak naik semula kat no22
kitorang naik kat no4(aquaria)
so kiranya ada skip  stesen 1-->3 la
ala stesen 1 hingga 3 tu tak penting pun.huhu
kat dlm bas tu ada pamplet.byk tau bw balik pamplet
tapi masa aku tulis ni malas nak kuarkan pamplet dari dalam laci daa..

ok tu dia papan tanda tunggu bas

aku tak suka pakai baju ni nmpk gemuk
padahal tak sedar diri mmg gemuk.haha

alamak.haziq..
*berak rupanya

dua-dua dipakaikan pampers sbb nak jejalan walaupun kat umah n skola dah tak pakai pampers dah

aku lupa ape haziq panggil benda alah ni

alamak..
tgh tgu bas haziq berak la pulak
terpaksa encik adam cebokkan dia dulu
aku tak reti cebokkan anak kat toilet awan,nt semua basah.so encik adam settlekan la.(eh padahalnya alasan..huhu.syssss---->jgn bgtau encik adam tau!)
masa diorang kat toilet bas pun dtg dan tinggalkan kami..
kena tgu bas seterusnya daa..
bas selang2 datang dlm 20-30 minit


nota kaki:jumpa omputih sama tgu bas dia tanya kitorang dari mana.we r malaysian la.hakhak

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook