XM

09 April 2012

Saturday High Tea Buffet@The Zon Hotel

hello blog,
owh balik workshop harus bergegas ke klcc
mahu high tea konon.haha
yela ni sempena besday aku ye
besday aku tak de kek ada popcorn je kan..huhu
so kena la pergi 4 hb feb sebab dia adalah Saturday High Tea Buffet
adoi lambat kat wokshop terpaksa aku make up adalm keta goyang2 lak tu.hentam saje la labu
eh padahal encik adam kate tak yah make up2 bagai
dia lagi suke aku tak make up
tak yah kena tunggu
eleh..
ntah2 tak nak belikan make up.huhu
ala aku make up biasa je pun,bukan tebal pun.gitu2 je.kenala make up kan sebab bukan natural beauty.huhu


ok sampai pun Terracottas Restaurant and Bar walaupun lambat setengah jam.
senang je nak cari.the zon hotel ni mmg kat sebelah klcc.mmg nmpk kalau g tmn klcc tu

haziq pilih dessert dalam gelas panjang tu.ntah.mana aku tahu nama dia
encik adam yang abiskan last2

high tea ye bukan lunch atau dinner
so tak de nasi lauk bagai

haziq mmg suka buah
hazeera makan squid ball.yang dia tahu bulat2 je fishball so dia mesti mkn
hazeera suka fishball dan udang.haziq suka sayur n buah
eh sayur haziq suka karot,brocoli,kcg buncis..pucuk ubi dia tak mkn la pulak
mak aku offer sayur pucuk ubi kat dia masa kat kampung hari tu dia tak nak.
mak aku kate suka sayur konon tapi pucuk ubi tak mkn.haha

mkn aiskrim lak

muka beria

hazeera byk main je.bukan nak makan.dia bantai tawaf satu restoran.sabo je la!

haziq snap.

nak amik gambar berdua bukan main susah

dua beradiks

aku suh duduk dediam nak amik gambar.hampeh

kan aku dah kate.dia tak duk diam

jom balik.


opss pas tu kitorang mandi kolam lak
eh silap
anak2 je mandi kolam klcc tu


nota kaki:next entry gmbr mknn ek

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook