13 April 2012

Taman Tasik Titiwangsa yang crowded

hello blog,
selepas mandi manda di kolam klcc
lepas solat di masjid as-syakirin klcc
mari kita bergerak
sebab ada plan lain sebab tu tak boleh nak berlama-lama di kolam klcc tu
sebab mahu ke taman tasik titiwangsa
alkisah ingat nak naik kuda atau pun naik bot
percuma ye sempena besday aku eh hari wilayah dari 1-7feb yang lepas tu
so sabtu 4feb tu ingat la nak g tmn tsk ttwangsa tu
tapi sampai2 je,adoi.sangat crowded.dah petang dalam 5lebih nak dekat kul 6
batang hidung kuda pun tak nmpk
bot pun tak nmpk..
emm..cancel la plan
terus gerak ke ioi
ada plan lain daa
berapa byk plan daaa.huhu


haziq tak tahu ape tujuan mama bawa g sini.kate nak naik kuda,tak de pun..huhu

amik gmbr org main badminton

orang nak amik gambar dia sengetkan badan encik adam ni.adoi

so pas ni malas la pergi tmn tasik titiwangsa ni
eh lagipun sebenarnya aku dah bosan je ngan tasik ni,sebab kolej aku dekat situ.hakhak
hari tu saje je ajak anak2 pergi tasik yang dekat ngan kolej mama tu.huhu
ha meh sini aku tunjuk gambar aku kat tmn tsk ttwgsa dolu2

ha tengok tu 15 Jan 2006 ye.heee
*emm ape nama benda alah ni ntah?

sekian bebelan,


nota kaki:weh gambar lama yang kurus dah gelap.hakhak


Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Photobook