XM

14 April 2012

Buat hal di IOI?hilangkan mood mama tul..

hello blog,
wei azam ntah ape2 aku nak g ioi setiap bulan masih tercapai setakat ni
hakhak
*eh encik adam tahu tau azam aku ni,dia diam je bila dgr.diam tanda setuju la tu.huhu
ok sambung cerita
dari taman tasik titiwangsa kami pun bergerak ke ioi
wah masa otw tu anak2 pun tdo la dalam keta
harus pergi ioi hari tu jugak sebab nak g beli bulu
dah janji ngan haziq nak beli buku
banyak kali delay2,haziq pun asik je tanya bila nak beli buku
*owh beli buku pakai BB1M la.heee
bila dah sampai ioi kejut la dorang tu
kat ioi nak g daiso n popular je
aterr dah malam tak sempat la nak jejalan mana2 lagi kan
so before masuk daiso n popular encik adam g toilet
masa encik adam ke toilet ,aku pun tanya la anak2 aku nak buang air kecil ke tak
dorang kate tak nak
:
:
:
:
:
:
:
:
TAPI!!!!!!!
hazeera terkenc masa dalam daiso!
ayoyo.anakku!emm..terus hilang mood mama nak round tawaf daiso tau
so sempat amik 2 barang penting je.*penting ke?huhu
ingat nak tukar seluar hazeera,nak ke keta jauh la nak menapak pulak.so aku decide terus je popular beli buku cepat2(tak la cepat pun)
so tinggalkan je air kenc hazeera kat daiso tu.hakhak*soriii
bawa je hazeera yang terkenc tu,tapi tak la nmp sgt.hee
so mari memilih buku2 di popular
ewah2 haziq terus pilih buku dora n friends ,siap pilih tuk hazeera gak
nak tambah koleksi dia le tu
ada gak buku2 baby dia pilih*dia ingat dia tu baby lagi kot
terus aku reject buku2 baby,jugak buku2 yang ala2 dia dah ada
so aku kena pilih buku adik2 aku n novel mak aku plak
:
:
:
:
:
:
TAPI!!!!
haziq plak terkenc kat popular tu!
adoi ini  betul2 hilangkan mood mama
so cepat2 le kita bayar dan balik
adoi bayar pun beratur panjang!sabo je la

ioi new wing on 4 feb 2012

sementara tgu papa g toilet

ada sale ape ntah kat bawah tu

ha papa dah siap

yang aku geram ialah
aku dah tanyaa dorang nak g toilet ke tak
dorang kate tak nak
emm..kalau aku terlupa tanya tu mmg salah aku la
ni dorang kate tak nak!
ini mmg slah dorang ni!
haruslah aku rotan dua2 bile balik umah!
dan memang dorang kena rotan pun!haha
ok pas peristiwa dorang wat hal kat ioi ni,dorang dah tak terkenc lagi
alhamdulillah dua-dua dah pampers/CD free sejak febuari yang lepas
wah dah lama tak basuh CD..jangan jeles.huhu
hazeera cepat pampers free iaitu pada umur 2 tahun 3 bulan!
ini disebabkan pengaruh abang dia le tu
emm..ini untungnya anak rapat2.heee



nota kaki:terus tak de gambar popular dan daiso pada hari tersebut.huhu.


Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook