XM

29 April 2012

Letak Kaler dalam goodie bag kenduri kawen?

hello blog,
yuhuu.dah abis exam,balik kampung.rehat2
esok hari diberi cuti oleh aku.hakhak
pagi rabu baru balik puchong
owh kawan2 jangan lupa vote mialiana.com ye
klik sini untuk vote
ajak kekawan dan family sekali
owh hari ni nak letak gambar si haziq n hazeera
sedang mengaler
eh tengok tu kaler dorang letak dalam goodie bag kenduri kawen.hakhak
alkisah haziq memang suka letak kaler dalam bekas lain
hazeera hanya meniru abangnya..
mula2 dulu letak dalam bekas lain sebab pakai kaler adik2 aku kan
kaler lama so letak la dalam bakul kecik la
pas tu tukar letak dalam kotak happy meal mcD
pas tu bila kotak tu koyak letak dalam goodie bag kenduri kawen lak
ni gambar bulan 2,skrg dorang letak kat dalam kotak happy meal semula
sebab dah ada kotak happy meal baru
aceceh tak kisahla letak dalam bekas ape asal bahagia
haziq ni suka kaler,tapi malas nak tulis ABC.adoi

hazeera ikut je la abg dia buat ape

kalau letak dalam kotak kaler biasa haziq rasa susah nak keluarkan
dia akan keluarkan semua kaler
ni sebenarnya ada satu set kaler besar stabilo tapi dorang jarang guna
dia nak guna yang lama jugak dulu
emm tapi bagus jugak*jimat duit aku
emm..awal2 nak ajar haziq kaler dulu aku guna kaler adik2 aku je
skrg dorang(adik aku) dah besar,kaler byk lagi
ni pun masih ada kaler adik2 aku(skrg dah jadi kaler anak2 aku)
emm pas tu aku ada jugak beli kaler murah tuk dorang berlatih
yela awal2 dulu haziq kecik tak tahu kaler tu ape,buatnya dia baling2 kaler tu xpe la sebab kaler murah.hakhak
so skrg dia suka kaler steadtler n stabilo
tapi kaler faber castle pun ok gak
kaler murah buat baling2 je.hakhak



nota kaki:keje baru ibu-korekkan kaler pencil anak2.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook