XM

27 Julai 2010

: : yeay dah muat balik levi's! : :

hello blog,
hari ni buat entry malam sebab siang bz main game.huhu
yeay mari bercerita kisah peng'kurus'an badan saya!
12 june lalu berat badan saya 59kg,minggu ni berat saya 57kg,bolehla...asal ada penurunan bukan peningkatan.
saya nak berusaha walau apa cara sampai berat saya 53kg sahaja.target saya 53kg adalah maksima ok.lagi kurang 53kg lagi bagus*huh beria
tadi nak g bawa anak2 main kat playground terasa nak cuba try test seluar levi's yang tak muat lepas bersalin hari tu*masa bulan mei ada try tak muat*
dan hasilnya muat kembali!muat yang normal tak ketat langsung!!!!yahuuuuu...**gembira 200%**(atau lebih 200 % tu)huhu
tadi buka puasa nasi,pas tu 8 lebih makan burger pulak,encik adam kate "kalau hari2 puasa ayang makan macam ni (nasi dan burger) seluar levi's itu akan tak muat semula"
huhu.so sila hati2 yek!(mengingatkan diri sendiri)
apa2 pun hari ni saya gembira sebab seluar levi's saya dah muat semula.yeay....
sekarang saya ganti puasa,setiap kali buka dan sahur saya makan banyak,bole ke ek?kalau sahur sikit takut tak larat pulak nanti.emm..semoga berat saya turun lagi bukan naik
*saya memang sangat beria dengan "projek saya" ini.hehe*
sekarang saya pakai ni jugak....


~semoga betul GEL PERAMPING ni.huhu~

owh hari ni baru masukkan gambar dari hp.ada beberapa cerita.pasal JM beriani house,pasal cupcake bakinglover.com,dan lain2.nanti la saya cerita.emm haziq dah 2 tahun so sekarang dia dah ada meja abc..


~susah nak amik gambar*banyak gangguan~

excited masa nampak mama belikan meja ni,terus tak bagi hazeera dekat *kedekut sey.dia selalu guna meja mok su nya kat kampung.kat rumah ni lum ada.selain buat letak buku colouring dia dan belajar abc,dia jugak menjadikan meja ini sebagai...


~papan gelungsur!*sabar je lah~

apa2 lah haziq..haziq ni kadang2 dia lari masa orang nak pakaikan dia baju*sangat menguji emosi mamanya yang "penyabar" ni
oh tak de idea nak merepek lagi,ayat ayat ni tunggang langlang*biarlah
sekian berita gembira dari saya yang dah muat semula seluar levi's.hehe,


nota kaki:selamat hari jadi mak ndak haziq dan hazeera

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook